Gå til innhold
  • Bli medlem

Størrelse dame Klättermusen Women's Freke Salopette


turjente94

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 7 måneder senere...

Spørs litt på fasongen din og lengde på bein. Eg kan ikkje fordra for trange skallkle, og har mi i M. Er 166 høg og plar bruke m eller 38 som regel. Synes eg må ha såpass, spes når eg skal bruke drop-seaten i tøft ver og med vottar osv. 

Elle skam eg seie at eg ofte synes den er "too much" og vel andre bukser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel nettopp det. Det blir rett og slett skikkelig mye bukse..! Jeg er 183, ganske normal i fasongen og gikk for en XL. Kunne puttet sofaputa innunder buksebaken uten at det hadde sett noe annerledes ut bakfra, men jeg beholder den og håper på kalde vintre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt i seneste laget, men det er sikkert flere som lurer iblant. Jeg er cirka 183 høy og bittelitt for glad i snop. Denne buksa er i dame XL. Endelig begynner gradestokken å nærme seg null og buksa er såvidt tatt i bruk. Fantastisk komfort! 

IMG_5453.JPG

IMG_5455.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg sliter med å klare å la være å kjøpe denne, siden den nå har kommet i ny, enda finere utgave, og jeg akkurat sparte 2000 kroner på noe. Det kan jeg jo legge i ei sånn bukse istedenfor. Men det stopper uansett på dette med størrelse, som jeg er ganske usikker på. 161 høy, passer nå 36 i Lundhagsbukser. Men har vært oppe i 38, så ei så dyr bukse bør nesten passe også om jeg går opp igjen… Men disse her er litt store i størrelsen virker det som? M virker å bli for stort, men bør jeg vurdere helt ned i XS?

Hvis jeg skal ha. Fortsatt i tenkeboksen, men den har vart i så mange år nå at det kan godt være jeg bare burde bli ferdig med det. 4500 er ikke så verst pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Miamaria skrev:

Jeg sliter med å klare å la være å kjøpe denne, siden den nå har kommet i ny, enda finere utgave, og jeg akkurat sparte 2000 kroner på noe. Det kan jeg jo legge i ei sånn bukse istedenfor. Men det stopper uansett på dette med størrelse, som jeg er ganske usikker på. 161 høy, passer nå 36 i Lundhagsbukser. Men har vært oppe i 38, så ei så dyr bukse bør nesten passe også om jeg går opp igjen… Men disse her er litt store i størrelsen virker det som? M virker å bli for stort, men bør jeg vurdere helt ned i XS?

Hvis jeg skal ha. Fortsatt i tenkeboksen, men den har vart i så mange år nå at det kan godt være jeg bare burde bli ferdig med det. 4500 er ikke så verst pris?

Eg har brukt M, og pass i den både når eg har vore str 36 - 38 og 40. Litt lang i beina til meg dog, eg er 166.

Så vil tru at med din str så vil S vere ein fin storleik som du kan vekse og krympe med, etter kva livet byd på. 

Xs blir nok litt knapt om du går oppatt på 38. Eg kunne hatt Small, men kjøpte M for å ha litt å gå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.