Gå til innhold
  • Bli medlem

skifeller


zimwalker

Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
Annonse

Slett ikke dårlig gli nedover heller, hvis du legger dem rett. Ikke for tykke kvister og godt teipet i forkant. Du kan bruke alle typer nåletrær. På min hjemmeside har jeg lagt inn en lenke til denne videoen, men innlegget heter "Alternativ til skifeller". Det blir aldri slik som skikkelige feller, men et alternativ hvis du har glemt dem på tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er visst en av de gamle skikanoner, som smører klister på skiene og tar en tur inn over kvist og bar og kongler, når han skal på familietur med barna. Så kan han spasere rundt og hjelpe de. Det blir litt det samme. Klister med gress og lyng fester på det meste. Har prøvd i mai-føre.

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en rull sportstape kan en runde rundt skia hjelpe på festet. Etter en runde for mye av/på med fellene på en rando tur, måtte jeg tape fellene fast for å sikre at de ikke løsnet når de aller helst ikke skulle..

3 runder på skia, litt foran, midt på og nesten helt bak tok i alle fall knekken på alt som kunne minne om glid. Holdt overraskende greit uten at stålkantene gnagde tapen i stykker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.