Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyranut - Sandhaug - Stigstuv - Dyranut


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Planla egentlig en tur over Hardangervidda også i vinter, men slår dette fra meg siden det er både dårlig med snø og usikker is. Men ser nå på muligheten for en 3-4 dagerstur som rundur isteden.  Ruta som nevnt er mere som ett område å regne, da jeg kommer til å benytte telt. Tenkte denne ruta kanskje var såpass flat at det kanskje ville være nok snø for en pulktur? Og over såpass få vann at det vil fungere? Siden dette blir mer som en kosetur å regne, tenkte jeg å ta med isfiskeutstyret også. Er det noen som kan komme med noen vann i området det kan være vært å besøke?

Hvis noen har vært i dette området i det siste, kan dere komme med en situasjonsrapport for snø og isforhold i området?

Hilsen

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.