Gå til innhold
  • Bli medlem

Nyvasket GTX jakke, full av flekker.


TomasOH

Anbefalte innlegg

Står for døren til å sende en goretexjakke inn til Goretexservice for en mulig garantisak samt noe småfiks jeg vil trikse til på jakken. I den sammenheng så krever jo de at jakken er nyvasket. 

Etter at jeg tok ut jakken og tilfeldigvis holdt den opp mot lyset så merket jeg at det var MANGE små områder på jakken hvor lyset skinte rett gjennom sett fra innsiden. Jeg tenkte at det kanskje bare var ekstra våte punkt så jeg ristet av jakken, hev den i tørketrommelen og tørket den. Tok den så ut, impregnerte og en ny runde i trommelen. Flekkene er der fremdeles men jakken er like tett og vannet preller helt fint av. Er det noen her som vet hva dette kan være?

 

Legger ved bilder, alle bilder er fra inn og utside på hetten. Det er likt over resten av jakken. 16466145_10154898112992591_519299577_o.thumb.jpg.654c77f7aa0612674f659c138a87e4e3.jpg16466274_10154898112947591_44916412_o.thumb.jpg.d90e8f1900481c7fc9cb5e54d4f3fafe.jpg16491619_10154898113057591_707974631_o.thumb.jpg.59396cf3552fe02e32e4f8f996a9e23a.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 timer siden, 2an skrev:

Gammel vaskemaskin?

Har hørt om at lageret som trommelen står i som har begynt å bli dårlig. Da kommer det fett ut av det og setter seg på klærne. 
Ser ut som fett av noe slag.

Hmh ja noen år er den forsåvidt men dette skjedde ikke på forrige runde et GTX plagg hadde. 

Det kan dog virke som at det er vaskemiddelrester fra forrige vask, jeg glemte å kjøre en "rens" av maskinen (altså kjøre den på heftig program uten vaskemiddel eller klær før jeg vasket gtx jakken) . Men jeg er fremdeles interessert å høre i fler forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vasket denne jakke før uten problemer?

Hvis du ikke har sett fettflekker på andre plagg er det litt rart at det plutselig kommer så mye nå. Jeg har opplevd små fettflekker på enkelte plagg tidligere, uten at jeg forstod hva det var, men det var sikkert dårlig lager.

Det her ser mer ut som en feil på jakken, med mindre du har sølt noe rart på den før (rødsprit, bensin eller noe) eller hatt noe rart i maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.