Gå til innhold
  • Bli medlem

Olight H35 1500/1900lumens


RElling

Anbefalte innlegg

Kan noen av dere si meg forskjellen på  Olight sin gamle H35 på 1500lumen og den nye H35 som er på 1900 lumen.  

Denne blir vel bare solgt av xxl i norge. 

For meg så er det flere ugler i mosen her. 

1. Jeg finner kun den gamle H35 på 1500lumen i nettbutikker fra andre land. Kan være den nye er kun produsert for xxl.

2. Spesifikasjonene på den H35 på 1500 lumen og 1900 lumen er helt lik.  Same shit different wrapping? 

Se sakset bilder fra xxl.no og olightworld.com

Er det bare jeg som er paranoid her?

 

Skjermbilde 2017-01-31 kl. 23.23.30.jpg

Skjermbilde 2017-01-31 kl. 23.23.37.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

XXL har pleide å ha med følgene: Lumen*

* Den effektive lumen er som regel lavere end den angivne maksimale styrke på pæren. Dette afhænger af batteriets evne til at levere nok strøm til pæren. Den beregnede effektive lumen er cirka 70 % af den angivne maksimale pærestyrke for dette sæt.

1900 stjernelumen x70%=  1330 lumen som sikkert blir rundt opp til nærmeste 500.

De fleste i en kjøpssituasjon velger et høyere tall, hvis de kan, i tro om at det er bedre...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.