Gå til innhold
  • Bli medlem

Utfordrer til Sir Joseph dunjakke


annaerbest

Anbefalte innlegg

Har en SJ Shiprock jakke som holder meg bra varm jevnt over - tar den gjerne på etter fjellturen på vei ned osv, den isolerer utrolig godt og holder bra på varmen.

Nå vil jeg ha en som er hakket varmere og tykkere.

Har innsett prisbegrensningen dersom jeg ønsker å stå på en fjelltopp i -20 grader og sur vind uten å holde meg i aktivitet, men en jakke som duger til en mellomting?

Tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SJ Shiprock ser ut til å ha 135 gram dun av middels kvalitet (650 spenst). Skal du ha noe varmere må du altså ha mer dun enn det. Akkurat dunjakker er ganske lette å finne på tilbud hvis du har et åpent sinn. Helsport har alltid en del modeller i sin outlet, men de er meget dårlige til å opplyse om hvor mye dun det er i jakkene. Jeg ville derfor funnet noen alternativ der og sendt en mail og spurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.