Gå til innhold
Tom42

God sagt

Anbefalte innlegg

7 timer siden, REs skrev:

En gang jeg var innom fastlegen min og praten kom inn på fenomenet stress, så mente jeg at det var veldig avslappende å fiske. "Det er mye god valium i en fiskestang", og legen var enig og mente at den typen valium kanskje ikke var så avhengighetsskapende som valium i pilleform, men jeg er ikke så sikker på det.

Nei, jeg hadde 31 netter ved samme vann og på samme plass i løpet av en drøy sesong for å prøve og få en spesiell stor fisk så støtter deg der.
Ikke sikker på om kostnadene blir lavere ved fiske heller 😁

Endret av tubbs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man trenger da ikke heller å være typen som ikke får fisk for å nyte en tur uten å få fisk!
Fra å ha ett nesten sykelig forhold til å få stor fisk til nå å bare kose meg kom etter satsing på grensa til idioti slik jeg ser det i ettertid.
Så gikk fra specimenfisker til det danskene kaller lystfisker uten at kvaliteten på opplevelsene har sunket på noen måte 🙂
Nå fiskes det ofte med gammelt utstyr og gamle klassiske metoder og gleden er større når fisken ligger i håven.
Å få fisk er bare en ekstra liten bonus nå føler jeg. Og trives med det :)

Endret av tubbs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.