Gå til innhold
tklami

Når søndagen er grå

Det er 540 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, whistler said:

Ingen dum aktivitet. Selv sitter jeg i sofaen, ser ut på grønn plen og tåke, syntes litt synd på meg selv og leser meg dum på Tore Qvenilds Fiskeguide for Hardangervidda. Selvpining på høyt nivå. ;-)

Den boka ligger klar i hylla for min del og, leste den for et år siden, men skal nok gjennomgås en gang til i løpet av vinteren. 

Jeg syns det er veldig tidlig å begynne å tenke på sommeraktiviteter nå som vinteraktiviteter egentlig skulle stått på programmet. Men men, da blir det selvpining som du sier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, whistler skrev:

Ingen dum aktivitet. Selv sitter jeg i sofaen, ser ut på grønn plen og tåke, syntes litt synd på meg selv og leser meg dum på Tore Qvenilds Fiskeguide for Hardangervidda. Selvpining på høyt nivå. ;-)

Ei flott bok som bør lesast i lag med kart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 540 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av tklami
      med dårlig vær ute så ble det ingen tur ut i dag. Regnvær og slaps er ikke det som frister mest. Så da blir det forberedelse til vårsesongen og fiske. Så da fant jeg fram bindestikka og har begynt og binde litt fluer. Godt å ha noe å gjøre på dager hvor det bare er grått der ute
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.