Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe bensin i Alta


johnlovas

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er Biltema i Alta, har du flaks har de kampanje på 3PK med bensin også - handlet vel 9 flasker der i fjor og det er det billigste pr liter jeg noen sinne har kommet over for drivstoff til multifuelene mine...

Bare pass på å ikke komme opp på en søndag... ;-)

Ellers så har jeg noen bekjente på den gale siden av fjellet (Alta), så det er mulig jeg f.eks kan få noen til å forhåndshandle for dere og levere på flyplassen om dere kommer en skikkelig ugunstig tid åpningsmessig.

Si i så fall fra i god tid så jeg kan sjekke ut,.

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bensinstasjonene har bensin, jeg kjøpte på shell i fjor, men de plages av en tendens til uvitenhet bak kassen. Men du finner både esso, shell og statoil i gangavstand fra flyplassen. Biltema har, mekonomen har sannsynligvis, og flere av sportsbutikkene har sånn der dyrbensin inne. Bare ikke begynn å let etter vintergass - det kan bli vanskelig!

Og for all del, hør gjerne på gode råd fra @Tom42, men da må dere planlegge litt (veldig) nøye i fht til tregrense og snømengde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anti skrev:

De fleste bensinstasjonene har bensin, jeg kjøpte på shell i fjor, men de plages av en tendens til uvitenhet bak kassen. Men du finner både esso, shell og statoil i gangavstand fra flyplassen. Biltema har, mekonomen har sannsynligvis, og flere av sportsbutikkene har sånn der dyrbensin inne. Bare ikke begynn å let etter vintergass - det kan bli vanskelig!

Og for all del, hør gjerne på gode råd fra @Tom42, men da må dere planlegge litt (veldig) nøye i fht til tregrense og snømengde...

Høre gjerne på gode råd fra @Tom42

Diplomatisk og pent sagt.  Det er mulig at det fra tid til annen kommer noen gode råd fra den kanten, men i dette tilfellet er han ikke bare på jorde, men også på feil jorde.  Han må lære seg å lese det som står; at det var snakk om vinterferien☹️ .  Jeg skal snakke med han når han våkner, og da vi han nok på det sterkeste beklage.  :poke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tom42 skrev:

Høre gjerne på gode råd fra @Tom42

Diplomatisk og pent sagt.  Det er mulig at det fra tid til annen kommer noen gode råd fra den kanten, men i dette tilfellet er han ikke bare på jorde, men også på feil jorde.  Han må lære seg å lese det som står; at det var snakk om vinterferien2639.png .  Jeg skal snakke med han når han våkner, og da vi han nok på det sterkeste beklage.  :poke:

Da er jeg våken - og beklager!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.