Gå til innhold
  • Bli medlem

Fluesnøre til #5 stang


Tor-Ivar Bertheussen

Anbefalte innlegg

Annonse

Dersom du kjøper eit standard loop, airflo, guideline eller anna av die kjente merkene er det stort sett bra. Litt forskjellig frå stang til stang men kjem an på kor fintfølande du er. Har du muligheten til å stikke innom ein god ffluefiskebutikk (dvs ikkje sportsbutikk) så kan dei stort sett gje deg gode tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker guideline fario wf til mitt normale fiske i skog og fjell. Dette snøre har noe lenger klump enn presentation snøre. Så om det er veldig trangt om plassen vil presentation være bedre. Har du litt mindre trær i nærheten så gir fario snøret mulighet for litt lengre kast. Jeg har et snøre som heter highwater til områder jeg var veldig gode bakslengsmuligheter

Endret av tklami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Loop Evotec 100 og GL Presentation er supersnører, men som alt annet er jo dette subjektivt😊 GL Presentation kan du sikkert prøve en klasse opp også. Det er et "lett" snøre.

Får du anledning til å teste snøre, så gjerne gjør det før kjøp. 

Endret av Jofa19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.