Gå til innhold
  • Bli medlem

Herretruse som tørker fort💨


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse

Ser for meg at boxere i typisk treningsskjorte-stoff burde tørke fort. Nylon av ett eller annet slag. Vet at treningsskjortene mine tørker veldig fort etter vask i allefall, mye fortere enn vanlig bomull :)

ullboksere kan kanskje være løsningen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart best utvalg i boksere i funksjonsstoff, men de fleste av disse sitter jo såpass tight at jeg sliter med å forstå at noe kan henge og slenge i dem. Det finnes dog alternativer. For eksempel her: https://www.brynje.no/super-thermo-hipster-w-windcover-in-front og denne tørker brukbart fort. Dog synes jeg ikke den(jeg har en gørgammel en) holder noe mer orden på ting en tettsittende boksere.

 

Edit: Jeg ser at Blaser kom meg i forkjøpet med produktforslag.

Endret av Larix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ved en anledning havnet et ikke helt tørt plagg, for å si det pent, under bikkja.  Neste morgen:  Tørt og varmt.  Men siden du hater boxere er vel dette ikke noe godt forslag for deg..

th[8].jpg

 

Endret av Tom42
Tilleggsopplysninger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprint serien til Brynje er genial. Har selv 2stk av denne:
https://www.brynje.no/sprint-super-seamless-boxer-shorts

Tørker ekstremt raskt og holder godsakene godt på plass. Bare gode erfaringer :) 

EDIT:
Boksere i ull/merino osv blir forst slaskete, det er også min erfaring. Typen jeg linker til her er i syntetisk matriale med veldig god elastikk. Etter 2 år sitter disse fortsatt dønn tight på kroppen.

Endret av Tor-Erik-L-77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.