Gå til innhold
  • Bli medlem

Friluftsliv og risiko


Lars

Anbefalte innlegg

Jeg skriver mellomfagsoppgave om "Friluftsliv og risiko", og har laget et spørreskjema om dette. Derfor setter jeg stor pris på at så mange som mulig svarer på dette:

http://www.naturliv.no/skjema/risikoskjema.htm

Send også gjerne linke videre til andre som driver med friluftsliv.

Takk for hjelpen!

Mvh

Lars Verket

adrenaline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lars,

Har svart, men har som temmelig kritisk overfor all slags spøreskjemar også et par spørsmål til deg.

Hva er det sentrale spørsmålet du undersøker og har du en oppdragsgiver (m.a.o. hvem vil gjerne ha svar på spørsmålet ditt)?

I spørreskjemaet ditt har du dessverre ingen innledning som anngir slike viktige punkter.

Emnet 'risiko' interesserer meg nemlig absolutt. En viktig diskusjon på det området her i Nederland er f.eks. om alle ulykker som ikke skjer innenfor arbeid bør tas fullstendig ut av standard sykeforsikring. Det vil jo få temmelig store konsekvenser for forsikringsmarkedet for ikke å snakke om for oss som konsumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.