Gå til innhold
Memento mori

MSR Whisperlight mod

Det er 620 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en pent brukt Whisperlight her på forumet av Skjult lenke - logg inn for å se den. Gikk over den litt for å bli kjent med den, stille og litt forsiktig brenner. Forvarmer alltid med rødsprit for mindre sot, men syns det brant litt for fort opp, med for unødvendige høye flammer, og med plass til litt lite forvarmingsveske. Monterte derfor en karbon filt i skåla. Den kjøpte jeg fra ebay Skjult lenke - logg inn for å se den Resultatet ble mye bedre forvarming, lavere flammer og mye bedre kontroll i oppstarten uten at det ble det klassiske bålet.

DSC00241.JPG

00005.MTS Liten filmsnutt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 hours ago, Radiosugge said:

Kjøpte en pent brukt Whisperlight her på forumet av Skjult lenke - logg inn for å se den. Gikk over den litt for å bli kjent med den, stille og litt forsiktig brenner. Forvarmer alltid med rødsprit for mindre sot, men syns det brant litt for fort opp, med for unødvendige høye flammer, og med plass til litt lite forvarmingsveske. Monterte derfor en karbon filt i skåla. Den kjøpte jeg fra ebay Skjult lenke - logg inn for å se den Resultatet ble mye bedre forvarming, lavere flammer og mye bedre kontroll i oppstarten uten at det ble det klassiske bålet.

DSC00241.JPG

00005.MTS Liten filmsnutt

Takk for tips. Karbonfilt bestilt til mine Optimus 111 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 620 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.