Gå til innhold
  • Bli medlem

Gamle minner fra Gaustaryggen


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Jeg glemmer ikke en fantastisk tur jeg hadde til Gaustaryggen og Gaustatoppen. Det var i filmens tid. Med meg hadde jeg Norrøna Ravneskar, Ajungilak Tyin Elite, Bamse og Norrøna anatomisk sekk. Teltet stod delvis på en steinblokk. Pluggene funket ikke så jeg brukte barduner som pluggfeste (surret rundt steiner). Siden dette var en ultimo september tur var Tyin Elite ikke overkill. På morran var det is på vannet i bakgrunnen, men smeltet i løpet av dagen. Savner Norrøna teltet. Det har holdt mange uvær på Hardangervidda vinterstid.

1061994_large_E77F56D8-D6B9-11E6-9C3B-D1

1061993_large_A000F3A2-D6B9-11E6-803B-0D

 

1061958_large_F76B1E88-D68C-11E6-90B1-0C

Jeg traff en annen hyggelig mann på toppen. Vi spiste lunsj med beina dinglende utenfor kanten, retning vest :)

1061959_large_7EB4FB16-D68D-11E6-9B5A-E4

1061995_large_25FA9F6C-D6BA-11E6-A3AD-1A

For meg er dette topp motivasjon - gleder meg til å gjenoppleve denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.