Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursko til vidde terreng


RElling

Anbefalte innlegg

Jeg planer og gå litt innover setesdals heiene i år. Så er på jakt etter en god sko som jeg kan bruke i dette terrenget. kommer nok ikke til og følge sti med gå litt mer i terrenget. 

har byttet inn mine la sportiva core gtx, pga ulyd i sålen. fornøyd med disse skoene. men har nå muligheten til og kjøpe en annen type/merke. og er på jakt ette en "bedre" sko 

Er det noen og anbefale her?

Helst en type som er bred over rista.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min neste sko blir en Altra sko. Jeg har aldri eid dem, og har ingen erfaring. Men de er brede over vrista (sjekk Lone Peak-modellen), og har veldig lav hælhøyde. Jeg er på andre paret med La Sportiva terrengløpesko, og er som deg, veldig fornøyd.

Sjekk Altra ut, i det minste. Bare godord på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg scarpa rebel lite gtx. Bruker alltid sko med god støtte når jeg er i fjellet, bena har fått mye juling gjennom årene og trenger litt ekstra. Fra før har jeg hatt Aku som jeg også har vært strålende fornøyd med. Tipset er godt støtte når du beveger deg utenom sti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.