Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av lett sovepose til tur på Svalbard sommerstid


Anbefalte innlegg

Hei! Skal på en ukestur til Svalbard i begynnelsen av august. Spørsmålet mitt er om noen har tips til sovepose som passer. Var på samme tur i fjor, men da med en Helsport Alta Lady som ble i største laget både når det gjelder lengde og pakkvolum. 

Usikker på om dun eller syntet blir valget. Den må iallefall pakke lite og være kort, da jeg bare er 160 lang, og det lett blir kaldt i fotenden. 

Har sett litt på disse .https://www.fjellsport.no/rab-neutrino-400-w-petal.html  https://www.fjellsport.no/rab-ascent-700-w-nightshade.html?___store=fjellsport_no_nb&nosto=nosto-page-product2 , men usikker på om temp.lim. er litt for høy (fryser lett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temperaturmessig er eg elendig på å uttale meg, då eg ikkje frys i særleg grad.

Til samanlikning kan eg nevne at eg var på Svalbard nokre veker sommaren 2015 og brukte ein sovepose med comforttemperatur på 12 grader, det holdt til meg, med unntak av eit par netter i starten, då var eg sjuk. Vil difor tenke, at du sjølv om du er noko frossen, vil ha det varmt nok i ein pose med comfort -3. Det er jo også slik at undelraget utgjer ein viktig del av varmetap, så om du ikkje alt har gjort det kan det vere lurt å sjå på løysingane ein nyttar seg av også på det.

Synes å hugse at gjennomsnittstemperaturen der oppe i Juli er 6 eller 8 grader, og pga midnattsola er det ikkje store forskjlellen mellom natt og dag.

SOm kommentar til modellane du tenkjer på, kan eg seie at eit litt rimeligare alternativ er warnpeace viking 600 i short. Eg har berre gode erfaringar med posane frå warmpeace.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Tessatroll! I fjor sommer når jeg var der på tur sist var temperaturen i gj.snitt 3 grader. Skal sjekke ut den du nevner :) Pakker de lite? Ligger på Therm-a-rest Z-lite Sol og Sea to Summit Ultralight Mat, så der skal jeg holde kulda unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/2/2017 at 12.41, Maja Tjosaas skrev:

Takk for svar Tessatroll! I fjor sommer når jeg var der på tur sist var temperaturen i gj.snitt 3 grader. Skal sjekke ut den du nevner :) Pakker de lite? Ligger på Therm-a-rest Z-lite Sol og Sea to Summit Ultralight Mat, så der skal jeg holde kulda unna.

Ja dei pakkar lite, ikkje så lite som dei aller dyraste posane, men vesentleg forskjell frå den gamle posen din :)

Meir info om pakkvolum osv finn du her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagløfs sin L.I.M down dunpose burde du også vurdere i denne sammenhengen. Ligger vel på omlag 2500-2900 på XXL. For en mann som ikke fryser altfor lett vil denne funke ned mot null grader helt fint så fremt man har et godt underlag. Har selv hatt denne i noen år og bruker den selv ned mot noen minus på høst/vår. Det som også er genialt med denne er at den kan åpnes i bunnen slik at du kan bruke den i leir som en slags "scooterdress" ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.