Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellskitur i januar


Larsdx

Anbefalte innlegg

Vurderer lege inn forespørsel til Sjefen om en langhelg i januar eller kanskje tidlig februar. 

Hvor er det rimelig snøsikkert og åpne selvbetjente hytter nå? Jeg går med "vanlige" fjellski, ikke superbrede planker og vil helst slippe å drasse på for mye utstyr. Eventuelt kunne jeg tatt med telt, etablert basecamp og gått dagsturer. 

Ringebufjellet er vel et åpenbart alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sannsynligvis på skitur neste helg     og har sett meg ut Gausdal Vestfjell som en god kandidat. Aldri vært der før men ser bra ut og det er OK med snø der nå. 

Ser det er massevis av åpne buer / utleiehytter også så det kan kanskje være noe for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, whistler skrev:

Jeg skal sannsynligvis på skitur neste helg     og har sett meg ut Gausdal Vestfjell som en god kandidat. Aldri vært der før men ser bra ut og det er OK med snø der nå. 

Ser det er massevis av åpne buer / utleiehytter også så det kan kanskje være noe for deg?

Heldiggrisen.  God tur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å gå inn til Hallingsskeid, jeg er ikke i dårlig form, men vil gjerne ha mulighet til litt raske turer. Kupert er bra. Basecamp med telt er også helt greit. 

Er det skiføre i Skarveheimen? Finse melder at det er forblåst og langtidsvarselet ser ikke så bra ut. 

Hva med Tyin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.