Gå til innhold
turdame

gass til turkjøkken

Det er 570 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Denne testen er forklarende

httpSkjult lenke - logg inn for å se den

Ellers er det verdt å merke seg alt det ikke er lufttemperatur, men gasstemperstur som gjør utslaget. Har du gassboksen inne i jakka kan du koke vann selv når det er kaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 570 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Terka
      Har forsøkt å søke litt etter informasjon men funnet lite. Det kan skyldes at jeg er dårlig til å søke, folk er skeptiske til produktet, eller at produktet fungerer dårlig. 🤔
      Er det noen som har erfaring med Coleman sin extreme gass eller Primus sin vintergass? I hvor mange kuldegrader fungerer de greit?
      Å bruke gass gir mulighet for flere alternative brennere en multifuelen her i heimen. (Kan/skal selvsagt brukes den også.😁)

• Av GeezerB
      Hei
      Her forleden kjøpte jeg en boks med Primus vintergass til min Primus Omnifuel brenner. Jeg trodde dette skulle være ganske rett frem, så stor var overraskelsen da jeg ikke fikk fyr på sk**en.
      Det som skjer er at det riktig nok kommer gass ut fra dysen (kan se ut som om denne er "kondensert" innimellom), men denne brenner kun så lenge jeg holder en tennkilde over den, feks. en fyrstikk. Når jeg fjerner fyrstikken, slukker også flammen. Har testet ute i 5-6 plussgrader, og innendørs. Testet i sistnevnte tilfelle også med vanlig gass, som fungerte helt OK, så det skulle ikke være noe galt med brenneren som sådan. Må det byttes til annen dyse for å bruke vintergassen elns? Googler, men finner ikke noen slik info.
      Jeg som gjør noe feil, tro, eller noe galt med boksen?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.