Gå til innhold
  • Bli medlem

Logo mangler på Ally'en


Solberg

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en Allykano gratis, men er usikker på om dette er en "ekte" Ally. Jeg er helt ny med slike kanoer. 

Det jeg lurer på er hvordan type Ally kano jeg har fått. Alle bilder jeg søker opp har den kjente logoen til Bergans sin Ally, men på min er det ingen logo. Ingen info om produsent på duk eller stenger  

Er det noen som kan hjelpe meg med å forklare hvilke merke det er og hvilken type Ally det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, rayun skrev:

Vanskelig å si. Får du satt den sammen? I så fall ville et bilde av kanoen gitt noe mer å gå etter.

Takk for svar!

Jeg har i nesten to timer prøvd å sette den sammen, men trenger en eller annen form for manual ;)

Mtp på lukt og "looken" på stengene tenker jeg at den er fra 80-tallet. Det er også en annen måte å sette sammen kanoen på.

Legger ved noen bilder. Håper det hjelper :)

IMG_0181.JPG

IMG_0182.JPG

IMG_0184.JPG

IMG_0185.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår denne manualen er det for den "nye" modellen. Etter å fått hjelp her inne og ha gjort litt research kan det se ut som at kanoen jeg har fått er designen fra den første utgaven fra tidlig 70-tallet. 

Skulle gjerne hatt en manual slik at jeg forstår det virrvarret av stenger som følger med :P Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.