Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva fikk du til jul? :)


TomasOH

Anbefalte innlegg

Nå nærmer julaften 2016 seg slutten med raske minutter, ribber, pinnekjøtt, kalkun, fisk og andre rariteter er fortært. Folk har rullet seg fra spisebordet og bort i den sofaen som er like nedsunken i år som i fjor og hele huset har en salig dis av kakesmuler, gløgg, øl og aquevit. Minner deles og man smiler og ler litt i kor når onkel atter engang må dra fram historien om da far i huset veltet hele ribbeformen i gulvet for 3år siden og julaften måtte startes på nytt. Men! For ja det er et men her, det vi alle venter på, enten vi er 4år, 15år, 43år eller 70år er de finurlige pakkene som ligger under treet. Ja bare innrøm det, du har kanskje vokst i fra den pakkegleden du hadde som 10åring og du hadde skrevet LEGO eller BARBIE med store bokstaver øverst på listen. Julaften er ikke det samme uten gaver. Så da avslutter jeg denne posten med å spør, hva fikk du til jul som gjorde deg ekstra glad akkurat denne julaften? :)

God jul til alle mine medfjellforumere, håper dagen stod til forventningen og at du fikk akkurat det DU ønsket deg. 🎅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ting jeg ønsket meg, langtidstekt ribbe og bare fornuftige pakker. Realturmat, pakksekk og DNT medlemskap for et år. Dessuten en Norrøna Børge Ousland jakke fra finn-nissen. Ikke noe stor overraskelse for meg😂

Edit:Fikk tilsendt en Tom woodstove mkII og et meget flott sett med steikespader i einer og rørepinne i svartor fra @Tom42 for to dager siden. Kunne ikke vente med å åpne den. Testing pågår og en rapport vil følge. Meget fin utførelse på steikespader i naturlig bøyd virke. Den gaven kommer til å bli brukt på mange turer! Selvlagde ting har for meg ofte stor verdi!

Endret av Radiosugge
Kom på en gave til!
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gaveforbud oss i melliom, men jeg ga bort en Hilleberg vindsekk med plass til 3 til bestyrerinnen allikevel. Blir spennende å prøve neste gang det blir tur. Vi har i grunnen alltid slitt med plassen i de jervendukene, så nå får vi prøve noe nytt,

Tross i dette gaveforbudet fikk jeg et lettvektsvaffeljern for bålbruk. Helsekost skal det være - tur eller ei. Blir spennende å prøve det og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Vi hadde gaveforbud oss i melliom, men jeg ga bort en Hilleberg vindsekk med plass til 3 til bestyrerinnen allikevel. Blir spennende å prøve neste gang det blir tur. Vi har i grunnen alltid slitt med plassen i de jervendukene, så nå får vi prøve noe nytt,

Tross i dette gaveforbudet fikk jeg et lettvektsvaffeljern for bålbruk. Helsekost skal det være - tur eller ei. Blir spennende å prøve det og. 

Har ønsket meg en sånn rescue vindsekk til 4-6personer selv, dog ikke fra Hilleberg. Håper at denne kommer på julaften runde 2 (2delt familie) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink til å skrive ønskeliste i år, så jeg fikk akkurat som etterspurt gavekort i alle former og fasonger .. så da blir det vel å finne noe å bruke dem på. Også fikk jeg kniv fra han som er prinsipielt mot gavekort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det en goal zero nomad 7 pluss. Så nå skal ikke strøm bli noe problem på ukesturer håper jeg. Dvs håper å kunne bruke strøm uten å tenke så mye som jeg gjør nå. Fikk også et lett badehåndkle. Så da må jeg nok både litt oftere i isvann. Totalt sett så var julenissen veldig snill i år syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Julenissen er snill er det ikke tvil om. Kunne ikke falle meg inn i si noe annet. Men, at han følger spesielt godt med, ja det er jeg i tvil om. For her om dagen, ja rettere sagt så var det vel i går at han kom med ei kjøttkvern til Kenwood´en. Hvem i all verden har tipset ham om det? Det var da vitterligen en Primus jeg snakket om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rayun skrev:

At Julenissen er snill er det ikke tvil om. Kunne ikke falle meg inn i si noe annet. Men, at han følger spesielt godt med, ja det er jeg i tvil om. For her om dagen, ja rettere sagt så var det vel i går at han kom med ei kjøttkvern til Kenwood´en. Hvem i all verden har tipset ham om det? Det var da vitterligen en Primus jeg snakket om.

Du er ikke gift med en Belle Gunnes? 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Kjell Iver said:

Vi hadde gaveforbud oss i melliom, men jeg ga bort en Hilleberg vindsekk med plass til 3 til bestyrerinnen allikevel. Blir spennende å prøve neste gang det blir tur. Vi har i grunnen alltid slitt med plassen i de jervendukene, så nå får vi prøve noe nytt.

Hmm, kjenner noen som kunne ha reagert svært negativt på en slik gave: "Hva mener du med at vi ikke får plass under Jervenduken mer?!!!??"

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.