Bjarne H.S.

Fjellforumstøtte 2017

21 innlegg i emnet

Takk for det Bjarne! 

Kjøp gjerne her Skjult lenke - logg inn for å se den

Fjellforumkontoen er  9722 52 33032 og det er også mulig å betale via Vipps til 918 50 333. Om man benytter de to sistnevnte så skriv inn hvilket brukernavn det er. Aller enklest for meg er om man benytter den lenken over.

Vi er ellers åpen for forslag til fornyelser. Om det er noen som ruger på gode ide'er med hensyn til både artikler, tester eller tips om lure ting man gjør på andre forum som vi kunne lære av her så er vi lutter øre. Send meg gjerne en PM eller start et nytt emne.

TomasF, whistler, JanRH og 6 andre liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Kjell Iver skrev:

Takk for det Bjarne! 

Fjellforumkontoen er  9722 52 33032 og det er også mulig å betale via Vipps til 918 50 333. Om man benytter de to sistnevnte så skriv inn hvilket brukernavn det er. Aller enklest for meg er om man benytter den lenken over.

Vi er ellers åpen for forslag til fornyelser. Om det er noen som ruger på gode ide'er med hensyn til både artikler, tester eller tips om lure ting man gjør på andre forum som vi kunne lære av her så er vi lutter øre. Send meg gjerne en PM eller start et nytt emne.

Kan jeg beholde reklamen når jeg betaler inn et bidrag? Eller mister jeg den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Per Fredrik skrev:

Kan jeg beholde reklamen når jeg betaler inn et bidrag? Eller mister jeg den?

Det er mulig å betale bidrag til forumet direkte til konto eller til Paypal.

Om du ønsker å stå som "Sponsor" etter at du har betalt og samtidig ha reklame, så er det i utgangspunktet ikke mulig, men om det er ønskelig er det mulig å få til med litt arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, Anders Eriksen skrev:

Der rauk jeg jaggu på et lite bidrag jeg også... Dette må være de mest fornuftige brukte kronene så langt i år. 

Godt nyttår til alle!

Og du er ikke alene om det.

JanRH, Anders Eriksen og Bjarne H.S. liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er ingen tvil om at et slik seriøst forum fortjener en skjerv fra meg også.

--> PUH, da fikk jeg litt god samvittighet igjen :)

Gittiamo, steingrd og Bjarne H.S. liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fortjente kroner fra meg også :) Et fantastisk forum som er utrolig nyttig. Får mye turinspirasjon her. Takk :-)

steingrd og Bjarne H.S. liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den ‎23‎.‎12‎.‎2016 at 16.21, Bjarne H.S. skrev:

God jul til FF!!!

Jeg har nå overført et par hundrelapper til FF. Her finnes nemlig mer matnyttig info enn alle glansede abonnements-magasiner til sammen! Det er helt sikkert! Bladde gjennom et par slike i dag som falt ned i postkassen, og innholdet der var som vanlig svært magert sammenlignet med FF OG flere blogger jeg leser. Fjellforum gir virkelig kvalitet og innhold til oss friluftslivshungrige! Hva er i grunnen meningen med friluftsliv på papir? Jeg bare spør!? Jeg må si opp endel abonnementer på nyåret, det er sikkert

:)

Også jeg sier som Kjell Iver:  Takk for det Bjarne - at du tok opp dette med støttemedlemsskap.  Og at et medlem tar opp viktigheten av å støtte forumet slik at "alt går rundt"  - at løpende utgifter blir betalt osv må være helt unik.  Jeg har aldri vært med i noe uten at det er ledelsen som minner oss om å betale.  Men vår ledelse har så langt jeg kan se en annen filosofi:  "Synes du at innholdet er verd noen kroner - så setter vi pris på ditt bidrag". 

Altså støttemedlemsskap skaper forutsigbarhet - og forutsigbarhet skaper utvikling.  

-------------------

Og når først et støttemedlemsskap bringes på banen skriver  Kjell Iver:  Takk for det Bjarne

Bjarne H.S., graham og steingrd liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive