Gå til innhold
  • Bli medlem

Barneski - duger Frost skia?


josteink

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvis du mener den smørefrie skipakken som Intersport selger for kr. 1499,- så hadde jeg ikke vert redd for å kjøpe denne til en 4-åring. Jeg valgte alltid smørefrie ski til mine barn da de var små. De smører ikke skiene selv og hvis du kjøper ski for smøring så skaffer du deg bare mer arbeid, og fare for å bomme på smøringen. Bakglatte ski eller digre klabber under skiene hos 4-åringen er et perfekt middel til å ødelegge en skitur.

Små barn går ikke så langt på ski, men det er viktig at de har en positiv opplevelse av det å være ute på skitur, ellers risikerer du å drepe skigleden for resten av livet. Da mine barn var små så gikk vi stort sett bare korte skiturer og så rastet vi, tente bål og stekte pølser etc. Opplevelsen av å være ute er ofte viktigere enn selve skigåingen.

Endret av REs
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott takk for svar! 

Enig i dette med smørefrie, men her lurte eg mest på om dette var "skikkelege" ski eller berre disneytull. Er generelt skeptisk til alt som er solgt med utspring i disney.(men har bilete av Ingstad på mine eigne ski.....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, josteink skrev:

Flott takk for svar! 

Enig i dette med smørefrie, men her lurte eg mest på om dette var "skikkelege" ski eller berre disneytull. Er generelt skeptisk til alt som er solgt med utspring i disney.(men har bilete av Ingstad på mine eigne ski.....).

De som kaller opp produktene sine etter populære filmer eller serier kjøper ofte denne rettigheten og betaler ganske dyrt for å få lov til å bruke den. Dette er som regel noe de gjør for å bedre markedsføringen og salget og  trenger ikke gå ut over kvaliteten. "Spin off" produkter som selges i forbindelse med lanseringen av f.eks. en film er noe annet. Disse produktene, leker, T-skjorter etc, lages / bestilles av filmprodusenten kun for å tjene mer penger og da ville nok også jeg vert litt skeptisk til kvaliteten. 

Jeg vet ikke hvem som har laget disse skiene, men hvis det er en seriøs skifabrikk så burde ikke motivet på skien være noe problem.

 

Endret av REs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.