Gå til innhold
  • Bli medlem

nordiskfritid.no erfaringer?


carlbA

Anbefalte innlegg

Hei,

Kom nylig over denne nettbutikken, og må si den hadde mye godsaker til gode priser. Blant annet  2,6kg sovepose av dun med -15 komforttemp til kr 700,-

http://www.nordiskfritid.no/products/sovepose-fjardun-stor

Finner jo ikke en pose med den tempen til under 2000,- noe annet sted.

Mange andre potensielle godsaker der og. Jib jakke 990,- mollesekk 400,-

Lurer på om noen har erfaringer fra denne butikken eller noe av utstyret, for meg virker det for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv kjøpt fra butikken, blant annet en JIB jakke som jeg sendte i retur for refundering. Var egentlig over tiden, men det gikk greit. Hjelpsomme og hyggelige folk, med grei leveringstid. Tror det er samme folkene som driver overskuddsmateriell.no. Når det kommer til utvalget og produktene virker det som det er blandet drops kvalitetsmessig. Noe av produktene virker som billige kinakopier med ditto kvalitet. En del av utvalget er utstyr og bekledning brukt av det norske forsvaret (jib jakke, fotposer etc) og disse holder god kvalitet. Når det kommer til soveposen kan jeg ikke se at den er EN testet, så er litt skeptisk til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.