Gå til innhold
  • Bli medlem

Inreach - hva er dine presetmeldinger?


Espen Ørud

Anbefalte innlegg

Jeg har i høst tatt i bruk Inreachen og testet den litt ifm jakt og andre turer for å bli kjent med den før jeg i vintersesongen nå kommer til å strekke turene utenfor vanlige dekningsområder i Finnmark. 

Jeg har hovedsaklig handlet min fordi jeg har masse turer jeg har hatt lyst til å gjøre, men som går godt utenfor der det er normal mobildekning i Finnmark og jeg ønsker ikke å utsette venner, kjente og familie for unødig uro ved å ikke vite noe fra avreise til man igjen er hjemme.

Jeg har allerede tatt i bruk de 3 preset-meldingene og laget min vri av dem, men det hadde vært morsomt å vite hvordan andre prioritere å bruks sine.  Så fyr løs. 


Vet at også andre spot-løsninger har noen forhåndsatte meldinger, så har du en av disse, så ikke nøl med å dele hvordan du har prioritert å bruke dine meldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Da drar jeg på tur!
2. Er på tur, hurra! Alt OK!
3. Er på tur og trenger hjelp uten himmel og jord i bevegelse. Noen i nærheten?

Nå har jeg ikke hatt Spotabonnementet på en stund da, men dette var det siste jeg hadde av meldinger på den, ser jeg. Ikke verken hatt bruk for  nr 3 eller sos-knappen heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er hva jeg bruker på min Spot Gen 2. Gøy å lese hva andre benytter....

 

1. Hei. Alt står bra til, utstyr og kropp fungerer perfekt. Vær og føre er bra, er i rute.

2. Alt står bra til. D har blitt forandringer i/på vær/føresituasjon/utstyr, blir forsinket. Gir lyd senere.

3. Det har oppstått uhell/feil på utstyr eller kropp, IKKE livsviktig, men trenger assistanse til min posisjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.