Gå til innhold
  • Bli medlem

To husky tisper trenger sårt et nytt hjem raskt.


angelofthemountain

Anbefalte innlegg

To nydelige herlige husky tisper trenger sårt et nytt hjem, har du lyst på en ny turkamerat eller to?

Juska (hvit) er ei 12 år gammel tispe. Hun er den aller beste blandingen mellom siberian husky og alaskan malamute. Hun er en kosete herlig familiehund, som elsker kos å stell. Men også en hardt arbeidene turkamerat, som elsker å være ute på tur. Hun er vant til barn.
Ulva (grå) er ei tispe som fyller 9 år i januar. Hun er av sorten alaska husky. Hun er en glad og lykkelig hund som elsker kos, men som er enda gladere i å være ute på tur. Vant med barn. Begge er fortiden utehunder, men trives veldig godt inne foran peisen. Dette er absolutt verdens beste tur kompiser. De er vant til å trekke sykkel, spark og på ski.
De gies bort, da jeg må finne et nytt hjem til dem så raskt som overhode mulig, ellers ender det med at jeg må avlive de, noe som jeg absolutt ikke ønsker.
Hundebur, trekkseler og leiebånd med følger begge hundene. Om noen ser råd for å ta begge (de er oppvokst sammen) følger det med seleutstyr.

De befinner seg for tiden i Nord-Trøndelag. Men jeg er villig til å frakte de langt for at de skal få seg et nytt hjem hos turglade folk.

For spørsmål og interesse ta kontakt på privat melding

 

Håper noen ser råd for finne seg en ny turkompis.

 

Tonice Sandseter
 

 

DSC_0154.JPG

Endret av angelofthemountain
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.