Gå til innhold
Espen Ørud

Caldera cone med Keith kjeler - noen med erfaring?

Det er 587 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Forsøker å finne info for å kunne velge rett cone til forskjellige Keithkjeler da Keith ikke er en av leverandøeren man kan velge i som kjelemodell. 

Noen som kan hjelpe før jeg begynner å måle alle kjelene nøyaktig og sender mailer rundt omkring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Altså, om jeg forstår dette rett (og det gjør jeg jo), så er det vel strengt tatt ikke verre enn å (som du sier) å måle den ytre omkretsen på kjelene du ønsker å bruke, og så gå til nettsidene til noen av de mere "velrennomerte" produsentene av titankjeler (E.g TOAKS, Evernew, eller Vargo) og se om de har kjeler som har samme dimensjoner. Så bestiller du Caldera laget for den modellen som samsvarer best...

Ellers ser jeg fra Trail Designs at i alle fall noen ("minst én") kjeler fra Keith støttes, i.e. KP6017, det er det som selges i Norge gjennom AllRando.

...oooog; Trail Designs tar meg bekjent ikke store slanten ekstra for "custom" Caldera til din ønskede gryte: Når de først har laget én til en kunde, så oppdaterer de lista over støttede modeller. Vinn, vinn.

Lykke til!

Edit: Husk forresten at Sidewinder modellene er ekstra kjekke, siden de passer oppi kjelen, med ekstra plass til rødspritbrenner, lighter, foldeskje etc. Jeg hadde aldri kjøpt en ordinær Cone som må pakkes utenom... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, Skjult lenke - logg inn for å se den

Ulempen er at jeg ønsker å bestille nuh, kjapt, men er adskilt fra der kjelene befinner seg. Så jeg får nok vente til jeg får målt de opp da jeg ikke husker 100% hvilke modeller jeg har. Skal ha til minst 2 av kjelene.

Legger ut her etterhvert som jeg finner noen fasiter slik at andre har litt kortere rute til de samme kjelene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 587 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.