Gå til innhold
  • Bli medlem

Aclima Anarjohkka


A-nala

Anbefalte innlegg

Annonse

Woolshell jakken er helt genial, har blitt mitt nye favorittplagg, har den med i sekken i de tre varmere årstidene. Ikke prøvd å gå med den som mellomplagg på vinteren, men som varmeplagg i de andre årstidene er den kjempefin. Solid konstruksjon og utrolig deilig å ha på seg. Veldig kjekt med brystlommene og festeringene. Jeg fikk min sponset, så litt usikker på om jeg hadde giddet å bruke 1700,- på den. Man får ullgensere til 300 kr som er like varme. Ikke prøvd buksen, ser ikke noe bruksområde for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de å bruke da? jeg er en som fryser ganske lett så er på utkikk etter ett godt plass som gir god varme. Spesielt nå på vinter. 

Og buksa indette settet har jeg tenkt å bruke under skallbuksa så den kan jeg se bruksområde for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun jakken og man kan nok sammenligne den med en tynn ullgenser som f,eks forsvarets ullfrotte o,l. når det kommer til varme, men siden stoffet i jakken er ganske tett gir det litt mer beskyttelse for vind så føles litt varmere når det blåser litt. Min erfaring er at om det er minusgrader ut passer den fint med kun varmt superundertøy under når jeg er aktiv men det hender jeg må kle på meg ett ekstra lag når jeg tar pauser. Ellers er den veldig god og behagelig i bruk, samt passformen passer meg veldig bra og siden den er glatt på utsiden er den mye lettere å holde ren når man er på tur enn en ullgenser. Om den er verdt prisen kan nok diskuteres, du får nok mange plagg som fungerer like bra til en mye lavere pris, du sparer også 500kr om du går for utgaven som ikke er profilert av Monsen, men da mangler noen av detaljene, også har den hette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.