Gå til innhold
  • Bli medlem

Reklamasjon Helsport


Gittiamo

Anbefalte innlegg

Noen som har reklamert på noe hos Helsport? Har det fungert greit å reklamere? 

Jeg har reklamert på en jakke, som skal være vannavvisende, men som suger til seg vann som en bomullsdott. Jeg liker jakka, men den kan jo bare brukes i finvær. Og det har vi jo ikke akkurat overflod av her til lands. Ikke gidder jeg å ha en jakke som må sprayes hver gang den skal brukes heller. Greia er vel at den er for strechy for at impregneringen funker noe særlig. Men jeg har ikke hørt noe fra Helsport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid opplevd Helsport som ekstremt kundevennlig og serviceinnstilt, men jeg har bare møtt de i person hos de på Melhus. På hvilken måte tok du kontakt med de, og hvor lenge siden er det? De har vel egentlig sluttet med produksjon av klær så vidt jeg veit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden via epost. 

Ba om å få bytte jakka til hard shell. Den jeg har nå, er en fusion. Dvs blanding av hard shell og soft shell. Men deres shoft shell er like beskyttende som en tynn bomullstrøye. De sitter jo inne med størrelser, som ikke er lettsolgt, men som hadde passet meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte ett telt fra outletten dems, og det viste seg at det var  noe smårusk som var feil/mangler på teltet. Ringte de, og de sendte meg returseddel pr e-post slik at jeg bare kunne sende inn teltet og få det fikset :) har dog ennå ikke sendt det inn, får gjøre det straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Timmey78 skrev:

Etter nå å ha ventet en uke på svar ifra Helsport på et relativt enkelt spørsmål på epost gir jeg nå opp å returnerer teltet på angrefristen. Ryk og reis sier ej og gir bunnscore:(  

Prøv telefon, ikke sitt med henda i fanget så ordner det seg nok. Alle mailene jeg har sendt er greit besvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Per Fredrik said:

Prøv telefon, ikke sitt med henda i fanget så ordner det seg nok. Alle mailene jeg har sendt er greit besvart.

Trodde poenget med netthandel var å utelukke det mennesklige;)  Men som trådstarter liker jeg også å ha ting skriftlig og ryddig. De har jo engang en epostadresse som de ber oss bruke så da bør det holde. Har ellers nok å bruke henda på så de ligger sjelden i fanget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden på visa her ble at jeg ble oppringt ifra Melhus av en hyggelig dame. Jeg hadde allerede returnert teltet men fikk vite at teltet hadde blitt brukt i 3mnd, skadet og returnert til Helsport av kunden. De hadde da reparert teltet og lagt det ut for salg på Outlettn, jeg bet på og kjøpte det jeg trodde var et demotelt. Når jeg fikk det hang reparasjonslappen på der det stod pent brukt, reparert ved stangkanal. Jeg satte opp teltet to ganger i stuen og slet begge gangene med å få stangen til å bunne naturlig i den reparerte kanalen. Teltet var ellers pent så derfor sendte jeg mine mailer til Helsport i håp om å få litt mer info. Etter en uke så ringte denne damen ifra Melhus og fikk jeg full forståelse for at jeg hadde returnert det. Iallfall til den prisen sa hun:) 

Verdt å nevne er vel de som endelig svarte meg på Helsport sine Facebooksider og serverte meg en blank løgn om at teltet hadde blitt brukt på en utendørsdemo. Da ble jeg litt sur. Kjøpte uansett nytt telt på XXL til bare 1000kr mer enn "demoen" så blir nok langt mer happy med det valget.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdatering. Tok absolutt tid ja. Men om man ser bort ifra tiden, så var servicen veldig god. Fikk en helt ny jakke i dag med hardshell hele veien. Den andre hadde ubrukelige paneler med shoftshell. Tror dette blir en bra jakke til midt mellom knallvær og styrtregn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.