Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Sweet protection salvation bukse og jakke


Sovjetunionen

Anbefalte innlegg

 

Er det noen her inne som har erfaringer med Sweet Protection skallbekledning, spesielt den modellen som heter salvation?

Er fortrinnsvis ute etter bekledning som kan brukes vinterstid, men håper samtidig å finne et sett som også er anvendelig på sommeren siden jeg skal til Island og trenger regntette klær til vandretur der. 

Tar gjerne imot tips til andre merker og modeller som kunne være aktuelle, men prøver å holde den totale prisen for både bukse og jakke mellom 4 og 5000. 

Tusen takk for hjelp! 

 

 

Endret av Sovjetunionen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har salvation jakka du nevner.. Jeg kjøpte den på konkurs salg til 500 kr, og har vært veldig førnøyd med den til nå :) lett og behagelig jakke som jeg har brukt i fjellet sommerstid, laksefiske og under jakta, har regnet katter men har alltid vært tørr med denne på.. Noe jeg ikke har vært med dyre jakt jakker fra Norrøna. Min soleklare favoritt til nå! Vinteren vet jeg ikke om den er førstevalget da jeg liker litt tjukkere jakker om vinteren.  Kanon kjøp men vet ikke om jeg syntes noen jakker er verd 4449 kr som den koster på gmax nå... Men en jakke jeg absolutt vil anbefale til andre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.