Gå til innhold
  • Bli medlem

Aclima Hotwool


ViktorS

Anbefalte innlegg

På jakt etter bukse/jakke jeg kan ha under skallklærne på kalde kalde dager, i tillegg til mitt vanlige ullundertøy, evnt over ullnetting som jeg også tenker å kjøpe. Har sett litt på Hotwool 400g fra aclima, og lurer på hvor varmt dette egentlig er.

Bruksområde skal være under skallklær på vinterstid, og/eller vadebekledning når jeg står å stanger etter sjøørret i nordvesten på finnmarkskysten.

Noen erfaringer med disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt jakkene i både 230 og 400 gram mye og for meg så er 400 gram jakka sammen med netting under en fin kombinasjon uten jakke over ned til 7-8 grader. Er såpass mye stoff at den virker ganske vindtett også. Med ei jakke over så blir det varmt !
Eneste bakdel med jakkene kan være tommelgrep hvis du ikke liker det

Har ikke prøvd 400 gram buksa(men skal kjøpes) , men bruker de vanlige hotwool under vadere. Og de i sammen med netting fungerer veldig bra. Men jeg kan bruke mye klær under vadere på vinterstid etter sjøørret !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.