Gå til innhold
  • Bli medlem

How to Shit in the Woods: An Environmentally Sound Approach to a lost art


TurIskogOgMark

Anbefalte innlegg

Hei,
Jeg har nylig lest en bok angående et tema jeg sjelden hører folk snakke om, nemmelig hvordan å tømme ryggen i skogen.
Jeg vurderte en stund å poste dette innlegget i bøker og media fanen, men siden det jeg har lyst til å diskutere er de tingene som blir tatt opp i boka og ikke nødvendigvis boka så tar jeg det her.
Boka det er snakk om heter "How to Shit in the Woods: An Environmentally Sound Approach to a lost art" skrevet av Kathleen Meyer. Og den tar for seg, slik tittelen sier, hvordan man gjør fra seg i skogen.
Så det jeg lurer på er; der det ikke er mulig og grave et passende hull, hvordan gjør man det da?
I boka står det at det er blitt vanligere og vanligere praksis og pakke med seg avfallet ut, spesielt om man er i områder hvor det ikke er jord, eller jorda har for lav bakterieflora for nedbryting (vidda), der det er snø og bakken er frosset, når man klatrer, eller når man padler nære land.
Er det noen som har prøvd seg på utpakking, eventuelt hvordan gjorde dere dette? Finnes det noen sikker og renslig måte å gjøre det på?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.