Gå til innhold
  • Bli medlem

Hodelykt fra Moonlight Mountain Gear


AK74

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært å prøvd den nye lykta til ei venninne. Fra Moonlight Mountain Gear i Burfjord i Troms. Denne er på 2000 lumen, og den gav et meget godt lys. Fire forskjellige innstillinger. Har tidligere hatt lykter fra xxl, Magicshine. Disse hadde kjempebra lys, men hadde svakheter i koblinger/ledninger. Er det noen her inne på forumet som har av disse lyktene fra Moonlight Mountain Gear? Hadde vært flott å fått høre noen erfaringer om kvaliteten på disse før jeg bestemmer meg for kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Har Bright as Day 3000. Skal ikke være noen svakheter i ledninger da disse er nettopp laget for kaldt klima. Gummien virker veldig myk å hardner ikke opp i streng kulde. Har brukt min aktivt på skiturer i 1 sesong. Det er jo en åpen lykt med lufting rett inn på komponentene. Har likevel kjørt hele lykta i snøen av fall på nedturen. Det står CREE ledlærer i disse lyktene og de er veldig populære lykter her i området vertfall. Jeg er fornøyd med 3000 utgaven. Har en venn som har 10 000 da han også bruker den på mørke våte sykkelturer i skogen på høsten. Prøver å unngå øyekontakt med han når vi er på skitur ilag..

Eneste jeg ville vært skeptisk til er kanskje batteriet. Det er stort og har holdt god batteritid men oser ikke akkurat kvalitet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.