Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvitserk Ekspedisjonsfestival - Noen som skal?


whistler

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde egentlig tenkt meg på tur i helga, men så fikk jeg se at Hvitserk arrangerer ekspedisjonsfestival på Kobberhaughytta i helga. Det ser jo artig ut med foredrag av Børge Ousland og Marius Nergård Pettersen m.fl.

Noen herfra som har tenkt seg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Gittiamo skrev:

Hadde lyst, men dyrt for å få lov å sove i telt og se på andre som er med på kurs :P greie gratiskurs da, og sikkkert moro. 

 

Sleng deg med! ;-)
Jeg syntes prisen er til å leve med når jeg får foredrag av både Børge Ousland, Marius Nergård Pettersen og Mats Grimseth i tillegg til to fine kurs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig lyst, men for en drøy uke siden skrev de på FB at de var så godt som utsolgt på billetter, så da forkasta jeg hele greia uten å sjekke dette noe videre. 

Ser ut som en gøyal samling av spreke folk. 

Jeg får ta igjen senere og lure med meg noen venner. Om ikke jeg får lurt med meg @Denali;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fumigatus skrev:

1200,- spenn er billigste billett for to netter i eget telt slått opp ved siden av Kobberhaughytta? Det er sikkert noen som ler hele veien til banken ;)   

Man betaler ikke for å få lov til å slå opp telt ved Kobberhaughytta. Man betaler for foredrag, kurs og øvrig arrangement ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, whistler skrev:

Man betaler ikke for å få lov til å slå opp telt ved Kobberhaughytta. Man betaler for foredrag, kurs og øvrig arrangement ;-)

 

 

Men det er ikke mye igjen. Kan hende jeg har misforstått, men man må kjøpe billetter til de forskjellige foredragene også? Unntatt noen som er åpne for alle? 

Vet ikke hva prisene på de forskjellige foredragene var, men synes det er snodig at man må betale i tillegg til festivalpass. Hvorfor kan de ikke være åpne for alle? I hvert fall ha like mange plasser på foredrag som de har festivalpass. Ble litt ekskluderende synes jeg. 

Men jeg antar jeg kanskje ikke har skjønt opplegget helt.  Uansett hadde det vært gøy å dra på en slik samling om det ikke hadde kosta en hel sydentur (som ikke er aktuelt) eller vært ekskluderende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Gittiamo skrev:

Men det er ikke mye igjen. Kan hende jeg har misforstått, men man må kjøpe billetter til de forskjellige foredragene også? Unntatt noen som er åpne for alle? 

Vet ikke hva prisene på de forskjellige foredragene var, men synes det er snodig at man må betale i tillegg til festivalpass. Hvorfor kan de ikke være åpne for alle? I hvert fall ha like mange plasser på foredrag som de har festivalpass. Ble litt ekskluderende synes jeg. 

Men jeg antar jeg kanskje ikke har skjønt opplegget helt.  Uansett hadde det vært gøy å dra på en slik samling om det ikke hadde kosta en hel sydentur (som ikke er aktuelt) eller vært ekskluderende.  

Nei, man kjøper ikke billetter til foredragene og kurs. Det er inkludert. Grunnen til at kursene ligger i oversikten er at man må velge hvilke kurs man vil være med på. Det går flere parallellt både lørdag og søndag. Det er begrenset hvor mange som kan være med på et fotokurs eller f.eks. matlagingskurs om man skal få noe utbytte av det ;-)

En hel sydentur koster det ikke. For min del koster det 1200,- + gebyr til Billetto. Mat ordner jeg med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.