Gå til innhold
  • Bli medlem

Soveposer spesielt til damer


Vimsehue

Anbefalte innlegg

Ser det stadig dukker opp flere og flere av disse spesielle soveposene til damer, men er de virkelig bedre enn andre soveposer? ser de liksom skal være ekstra ved fotenden og slikt, men trodde da alle soveposer var sånn? Ikke atter det er aktuelt for meg, som er for lang for disse posene, men jeg er litt nysgjerrig av meg 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle til å si at en gammel regel er at kvinner generelt trenger en varmere pose enn menn, men USSR gjorde en mye bedre jobb. Sånn apropos; fra fuglejakt kjenner man fenomenet "damehagle" som gjerne er lette å bære, men dyrere og brutale i rekylen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av samboeren min har kjøpt en slik "damepose" som det siktes til her. Hun var utelukkende fornøyd med den, og mente at den passet henne bedre enn de tidligere posene hun hadde brukt. Og anbefalte dette til min samboer. Jeg tror ikke hun tenkte på isolasjons punktene, men det var nok med passformen som gjorde utslaget. Uten at jeg spurte noe nevneverdig om hvorfor akkurat denne posen ble anbefalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Landsem

Det benyttes visstnok samme dunmengde for en del produsenter uavhengig av lengde, og de kortere posene, som ofte markedsføres som dameposer, har da en noe høyere konsentrasjon av dun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.