Gå til innhold
  • Bli medlem

Starte ny rute Garmin 62s


fjellfoto

Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin 62s som jeg er fornøyd med og som jeg har lært å bruke. Men det er en ting jeg ikke får til. Når jeg skal laste inn ruta inn i Garmin Basecamp, er den siste turen slått sammen med alle de foregående turene, sånn at jeg må slette sporene fra de forrige turene slik at jeg bare har med min nye tur (de andre har jeg tatt inn tidligere og gitt eget navn).

Det er denne ekstrajobben som jeg ønsker å unngå. Har prøvd før tur å opprette ny tur, men alltid så havner de nye turen sammen med ruta til de forrige turene. Det går bare en lang strek mellom den forrige turens siste punkt og den siste turens startpunkt, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du går på sporstyrer og sletter gjeldende spor begynner den å tracke fra punktet du er på når du gjør det. Når du da lagrer turen når du er fremme er det kun de punktene fra sist du slettet gjeldene spor som blir med.

Så idet du starter turen: Sporstyrer --> slett gjeldende spor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk, skal prøve det på neste tur! Vil spare meg for mye ekstraarbeid!

13 timer siden, bjojor skrev:

Om du går på sporstyrer og sletter gjeldende spor begynner den å tracke fra punktet du er på når du gjør det. Når du da lagrer turen når du er fremme er det kun de punktene fra sist du slettet gjeldene spor som blir med.

Så idet du starter turen: Sporstyrer --> slett gjeldende spor

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.