Gå til innhold
  • Bli medlem

Turkitere / Skiseilere


rhammervik

Anbefalte innlegg

Annonse

Dagsturer fra Lillehammer : Valdresflya, Ringebu, Sjusjøen-Hafjell, Espedalen, Mjøsa. Ellers er det vel bare å titte på kart og høydekoter og legge i vei.  Mange fine siter å se på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om Varanger, og den står på lista, men har noen logistikk utfordringer.

Ringebufjellet øst for Frisvegen har jeg kitet en del. Flott område. Leste an artikkel tidligere i år om at de vil lempe på restriksjonene for kiting i nasjonalparkene, og da åpner det seg ennå større muligheter her.
Sjusjøen-Kroksjøen området har jeg kitet mye i, men ikke helt opp til Hafjell. 

Hvor starter dere fra i Espedal?

Noen anbefalinger i Midt-Norge?

Om det er noen som vil på lengre turer i midt-Norge, gjerne med telt, ila vinteren er jeg med. Har kitet mye rundt Storlien, Meråker og Flatruet, men er klar for nye områder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, rigotta skrev:

Noen anbefalinger i Midt-Norge?

Jeg har sett kitere som holder på i området rundt Storwartz gruve utenfor Røros ved flere anledninger. Flatt og åpent område. Generelt så er terrenget rundt Røros slik, så det går sikkert an med noen turer derfra, dog dette er godt utenfor mitt kompetanseområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.