Gå til innhold
  • Bli medlem

Heinseter til Mårbu rett SØ, noen som har gått på vinter?


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikke gått Geitsjøen-skrykken, men Skjortedalen husker jeg som ganske kjedelig. Turen videre fra Mårbu blir vel gjerne Mår, Kalhovdfjorden, Kilsfjorden (og Gøystavannet) som heller ikke er veldig spennende. Dette er regulerte vann, så det er greit å ha god sikt. På Gøystavannet hadde jeg plutselig et åpent parti foran meg en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hein - Geitsjøen - Skrekken er fint. Har gått det strekket i alle fall tre ganger, med leir ved Geitsjøen, og hver eneste gang har jeg blitt overrasket over hvor langt det er fra Hein til Geitsjøen. Innbiller meg visst at vi er "nesten fremme" når vi passerer Hein,  men det siste stykket tar sin tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.