Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Det er ikke vanskelig å se hvor designet på denne kommer fra. Spørsmålet er om den er like anvendelig i bruk som MSR windpro.

Jeg var på utkikk etter en brenner til turer hvor stekepanna skulle brukes flittig, og så alle lovord av MSR Windpro. Etter noen runder på nettet fant jeg det som så ut som en rein kopi av merket BRS. Merket kjenner jeg litt fra før, da jeg har ett par av dem fra før, hvor kvaliteten har vært helt ok, så tok sjansen og bestilte en.

Brenneren ser helt lik ut som Windpro, og fungerer så langt upåklanderlig. Eneste forskjellen jeg kan se er gummiknottene under støttebeina og at reguleringsventilen har en litt annen utforming. Nå skal det sies at brenneren ikke har fått alt for mange feltdøgn, så en langtidstest er dette ikke. Mer en hands on rapport.

En ting å merke seg er at skruene til støttebeina oppe og nede trengte en liten turn med skrutrekkeren. Jeg har også hørt om at forvarmingsbøylen på noen av disse ligger veldig tett inntil brennerhodet, men på mitt eksemplar var det helt fint. Dette vil uansett ikke by på store utfordinger reint praktisk. Enten bøye det litt ut, eller bare la det være som det er.

Prisen rett hjem i postkassa var rundt 160kr inkl frakt.

Oppgitte data:

1940W

1L vann med koketid 3min 10sek

140g/timen i forbruk

214gram

BRS-53.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.