Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med MILRAB Patrulje 40L ?


iontomet

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er mange andre sekker jeg hadde vurdert før den der tror jeg. Og med mindre du er ekstremt vekt og volum- bevisst, så har jeg mine tvil på at 40 L holder til mer enn tre dager. De fleste (utenom gramjegere og minimalister) bruker opp mot 40 liter som dagstursekk. Ikke overnatting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eberlestock sin utgave som denne sekken er laget fra. http://www.armygear.com/eberlestock-halftrack-pack.html

Har vært på flere 4 dagers turer med denne og har fungert fint for meg, eneste minuset er at sovepose, jervenduk og liggeunderlag må festes på utsiden av sekken for å få med seg alt, kjøpte meg også en molle lomme av denne typen og festet på sekken så jeg fikk med meg litt mere, http://www.utstyrskontroll.no/products/molle-lomme-9-liter

Litt usikker på om bæresystemet på Milrab sin utgave er lik den på Eberlestock men ser ganske likt ut. Jeg er 174 høy og 70kg og fikk justert sekken bra for meg , men måtte justere langt ned så passer nok for større personer også. Jeg hadde ca 25kg i sekken før jeg dro og dette fungerte greit for min del, men siden jeg hadde pakket så mye på utsiden av sekken så blir den ikke like stabil som en større sekk pakket skikkelig. Hoftebeltet hadde også en tendens til å skli nedover slik at man måtte justere dette litt underveis. Jeg er ihvertfall fornøyd med denne sekken, men endte opp med å skaffe meg en større da jeg liker å ha alt på innsiden av sekken så nå brukes den kun på kortere turer.

 

Mvh 

Thor Helge Rønning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.