Gå til innhold
  • Bli medlem

En luring på fotoseanse


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Annonse

Darwins teorier i praksis, eller bevis for fordommene mot svensker? 😀

Seriøst; det er jo skilt om hvordan man skal forholde seg til moskus der i området, med mindre de er analfabeter så burde de ha fått dette med seg. Men de har kanskje blitt en erfaring rikere nå, og med en sak i media om dette så blir jo dette litt mer kjent også ellers. Kanskje...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opp mot 100 døgn på øvingsfeltet på Hjerkin, og det er IKKE bare utlendinger som ikke skjønner dette. Var nok ganske mange soldater som måtte ta noen sidestepp med kamera i hånd. En gikk helt innpå ei ku med to kalver, det gikk heller ikke helt etter planen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lokke med meg en elg her om dagen, men den var ikke så interessert i de gresstussene jeg tilbød. Dog fulgte den etter meg på ti meters avstand et stykke. DET er bare store skogskuer det.

PS: Var sikker på at den var en ung ku uten kalv, ellers hadde jeg snudd rimelig kjapt. Disse moskusene hadde jeg nok betraktet på litt større avstand 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Kjell Iver said:

Skulle bare mangle. Om ikke faunakriminalitet så er det vel dyreplageri ihvertfall.
La de få lovens strengeste straff. (Er vel ca 2-3 måneder betinget med strafferabatt på 2 mnd for å ha gjort det to ganger, dermed ender det med erstatning til turisten for å sittet for lenge i varetekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rart ikke Svensken også ble bøtelagt. Er man mellom dyrene (som bildene viser) er man vel kanskje litt for nærme? Og hverfor bare den ene Tyskeren? Det har sikkert etterforskingen og politiet svaret på. Bra det ble en reaksjon og ikke bare henleggelse iaf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 7homas skrev:

Rart ikke Svensken også ble bøtelagt. Er man mellom dyrene (som bildene viser) er man vel kanskje litt for nærme? Og hverfor bare den ene Tyskeren? Det har sikkert etterforskingen og politiet svaret på. Bra det ble en reaksjon og ikke bare henleggelse iaf.

Jeg trodde det var bare tyskere der må jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.