Gå til innhold
  • Bli medlem

Skovalg Jebel Toubkal


jonasro

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå Jebel Toubkal til våren og lurer på om noen har en formening om hva slags sko man bør ha til hoveddelen av turen. Til den siste dagen har jeg med fjellstøvler, men på de tre første dagene, i det som virker på meg som ganske enkelt terreng er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil ha på beina.

En del av meg tenker at litt kraftige joggesko holder her, men vil gjerne høre om det er noen med erfaring som har andre meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på Jebel Toubkal i fjor sommer. Opp til hyttene var det ingen problem å gå med kraftige joggesko.

Staver og regntøy er et bra tips (vi så for oss at hoved problemet skulle være varme og var lite forberedt på vedvarende regn på toppdagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.