Gå til innhold
  • Bli medlem

Island på tvers 2016 film


sinje

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjempe fin film, utrolig godt satt sammen! Likte "voiceover'n" og at du fortalte litt rundt de ulike gjøremålene/problemstillingene som dukket opp underveis. Så ut som dere hadde en fantastisk tur gjennom et utrolig imponerende landskap, denne turen blir nok med dere resten av livet. Drømmer om å gjøre noe lignende, står rimelig høyt på lista så forhåpentligvis legger jeg ut på vandring over island før jeg blir for gammel haha. Takk for at du deler den med oss her på forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det er veldig koselig da dette er min første film noen gang, så satser på at det bare kan gå en vei herfra :)  var nok en helt fantastisk tur ja.

 

1 time siden, lars p skrev:

Men ikke fiskestenger med ??

Haha ja det kan du si... de ble vurdert, men når vi prioriterte gåingen ble de lagt igjen. Var nok glad der jeg stod med full sekk på 37kg at jeg hadde spart noen ekstra gram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film, men hadde satt mer pris på den uten musikk. Med så fine bilder og fortelling blir musikk bare ødeleggende. Et lite kapittel om hva dere hadde med dere av utstyr og vekt er også fint på slike filmer. Evnt hva dere ville gjort aneledes hvis dere skulle gjort turen på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

 

21 timer siden, Kjell Iver skrev:

Takk for en herlig film! Heldige med været var dere også!

bare hyggelig, vi hadde nok ikke bra vær hele tiden nei, er bare mest fristende å filme litt når været er greit. Været er veldig skiftende og vi hadde nok regnbyger halvparten av dagene, men sjeldent flere dager uten opphold.
 

20 timer siden, Nimrad skrev:

Har du en pakkeliste digitalt?

har nok ingen pakkliste som er satt opp dessverre, det som gjorde sekkene så tunge fra start var at vi hadde 18kg mat som var til de første 13 dagene. Pakningen var i hovedsak det jeg har med på en ukestur i den norske fjellheimen sommerstid. Så kommer det reparasjonsutstyr til å fikse "alt" som kan gå i stykker, ellers hadde vi med et godt og stort førstehjelpsett med diverse salver (fotkrem, ibux gel og sinksalve). Vi hadde også med oss solcellepanel, ladebank, vannrenser, batterier som ikke er standardutstyr.  

maten bestod av følgende:
-frokost: Havregrøt eller risengrynsgrøt med rikelig med lammegodt og sukker
-lunsj: 175g sjokolade, 125g nøtter, 130g kjeks(safari, oreo osv.) og diverse vingummi og pølsesnabb
-middag: real turmat med ekstra krydder  

klær:
3 par skokker
1 sett ull netting
1 sett ull devold
3 ull-boksere
1 fleece 
1 lett turbukse
1 dunjakke
1 gortex dress
lue, hansker, votter og buff
1 joggesko
1 fjellsko

Der får du kanskje en liten anelse om hva vi hadde med oss, ellers er det bar å spørre om det er noe annet konkret du lurer på
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.