Gå til innhold
  • Bli medlem

God sekk til junior


josteink

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg fikk meg en 65L sekk i konfimarsjonsgave. Den passer enda, og brukes enda. den er 18 år gammel. Med andre ord. Rygglengde. Kjøp en sekk med justerbar rygglengde. Da har man sekken lenge. Finner du en sekk med avtagbare sidelommer så letter jo dette vekten nå, men er kjekt å ha på når de blir større å kan bære mer. De fleste produsenter har sekker med god rygglengde justering nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.fjellsport.no/osprey-ace-50-night-sky-blue.html?gclid=CjwKEAjwjqO_BRDribyJpc_mzHgSJABdnsFWiCVKxJpifoS1UlnFVxtye0rWehsVzyI3EUlAVNfA5BoCMJXw_wcB

Har lillebroren til denne på 38 liter til guttungen på 10. :) Vi er godt fornøyde med den i hvert fall. Den funker nesten på ryggen min (dvs uten midjebelte osv) så vil tro at den som er enda større vil vare ganske lenge?

 

Endret av Elisabethsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.