Gå til innhold
  • Bli medlem

Skje med innebygget gaffel - Hvor kjøpe?


kjetilkl

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen år siden kjøpte jeg meg en ultralett skje  (tror det var i titanium). Ble kjøpt på XXL mener jeg, men usikker. Dette var en skje som også kunne brukes som gaffel. Altså selve skjeen (den runde delen) hadde gaffelspor. Fant en tilsvarende på nett:

https://www.amazon.com/TOAKS-Titanium-Ultralight-Spork/dp/B00GLD3Q7O

Nå har jeg ikke klart å komme over dette produktet noe sted lenger. Noen som vet om det er å få tak i lignende her i landet?  Har jo sett sånne andre "sporks" med gaffel på ene siden og skje på andre, men jeg synes denne er mest genial :-) Tollekniven er alltid med, så dette er da eneste bestikk som trengs på tur.

Takker for tips. Kan selvsagt bestille fra utlandet, men hadde vært greit å slippe :-)

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.