Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny fjellsko, med membran.


ViktorS

Anbefalte innlegg

På jakt etter ny fjellsko nå. En vanntett sko med litt høyde på. Ikke fordi jeg trenger sykt mye stabilitet, men fordi det blir mye vassing over elver og i myrer for å komme fram til fiskeplasser:) har sett på crispi skarven og hanwag tatra og alaska. Disse er jo ikke av de høyeste modellene, men lurer på om de kanskje holder. Se jo at begge leverandører leverer enda høyere sko, men er usikker på hvor langt opp på slaftet de faktisk er vanntett... vil i utgangspunktet ha både lette og solide sko om tåler en del juling, men skjønner jo at jeg ikke kan få begge delene:)

til mindre våte turer bruker jeg lave salomon gtx-sko som jeg er kanonfornøyd med:)

 

noen tanker/tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaktkompisen min har hatt Bukk noen uker nå og er knallfornøyd. Han sier at de er lette på foten med sine 700g, og gir god støtte til ankelen. Svært fornøyd så langt. Selv kjøpte jeg meg nettopp Alfa Walk King på G-Sport til godprisen 1500,- og er fornøyd med dem etter et par korte testturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
23 timer siden, Nordhauk skrev:

Alfa Bever Dynamic. Fjerde paret mitt i Bever-serien nå, etter at jeg har slitt ut tre par med knallhard bruk i mange år. Jævlig godt grep, god ankelstøtte. Vanntette, og sitter godt på min fot. Trygt valg. 

Har ett pr alfa bever pro advanced som ikke helt passer inn i det du skriver angående jævlig godt grep. De er rett og slett veldig glatte. Skoene er en måned gamel og er brukt 3 mil ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.