Gå til innhold
  • Bli medlem

På ville veier i Hjelmelandsheia.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse

Interessant. Var på min første tur til Melands Grønahei (telt, ikkje overnatting i hytta) på forsommeren - gjekk den "klassiske" løypa frå Kleivaland og inn. Var inne ved hytta ein dag og snakte med eit par som hadde gått frå nettopp Fundingsland. Slik eg forstod dei var det ganske greit å gå, tenkte kanskje at det var ein sti der siste biten som ikkje stod på kartet. Tenkte i mitt stille sinn at eg skulle prøve å frå Fundingsland neste gong (det er vel pr def litt kortare og), men må kanskje revurdere det. Kan vere ganske så trøblete dette terrenget om ein havnar litt utpå.

Melands Grønahei og terrenget rundt  var for øvrig ei perle synes eg, av dei finare plassane eg har vore i Ryfylkeheiane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.