Gå til innhold
  • Bli medlem

Optimus Nova - frå Trangia-variant til sjølvstendig


marihøna

Anbefalte innlegg

Eg har ein eldre variant av Trangia-multifuelbrennaren (trur det er ein Optimus Nova?). Den vart kjøpt som ein Trangia-multifuelbrennar, altså utan bein. Etter at eg kjøpte gassbrennar til Trangia har multifuelsaken nesten ikkje vore i bruk, men innimellom tenkjer eg at det hadde vore kjekt med to brennarar når det skal lagast mat til fleire. Er det mogleg å få tak i bein (og evt. andre delar som trengs) slik at denne Trangia-tilpassa brennaren kan gjerast sjølvståande og nyttast utan Trangia-settet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 år senere...

Har en omnifuel tilpasset Trangia. Men skal den flyttes over til sine originale bein, går primerpaden normalt i stykker. Fant denne tråden, oj - jeg har jo alt i hus. Måtte kappe ut litt med vinkelsliper for å få den til å passe med mitt oppsett.  Mange har Trangia stormkjøkken men syns den blir for stor hvis det bare skal kokes litt kaffe, da passer denne fint. Kan brukes med rødspritbrenneren eller gassbrenner. Pakkes flatt og veier ca 100 gram. Kjøpte min rimelig på finn. 7C1D3CE3-488E-40D0-B44F-419ED6CFC875.thumb.jpg.5d615e91a42844a775c2f409d2138fef.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.