Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Thunder problemer med ramme som er bøyd


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Er det andre her som har opplevd at den interne ramma/stanga i aluminium har blitt bøyd under bruk? Min bøyde seg GODT utover allerede første turen.

Hva gjorde dere med det? Fikk dere dette på reklamasjon, eller bare bøyde dere den tilbake og lastet litt lettere neste gang? Jeg veide ikke sekken min, men tror ikke det var mye mer enn 10-11kg i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Exped Thunder kom allerede med en aluminiumstange som var bøyd i den øverste delen. Dette er gjort til å holde sekken fra å dytte en i nakken. Thunder’n min var nå i bruk i tre uker med opp til 25 kg og stanga holdt bra. Syns at med Thunder’n har jeg funnet endelig en lettvekts- men likevel ekte ryggsekk.

Hilsen, Philipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.