Gå til innhold
Det er 772 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Skjult lenke - logg inn for å se den

Er det noen her inne som har erfaring med bukser fra denne siden? Prisen virker ikke avskrekkende og utifra teksten så virker de ganske greie. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 772 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Horcrux
      Hei!
      Jeg er på jakt etter ny turbukse, muligens to alt ettersom. Først og fremst må jeg erstatte en north face gore tex bukser som etter 6 år nærmer seg meget utslitt og ikke holder mine edle deler like tørre lengre. Denne buksen er frem til nå brukt året rundt til det mest av aktiviteter (speideren,  hardangervidda sommer og vinter, regnbukse osv.). Har vurdert Norrøna Falketing Gore-Tex som en erstatter. Noen som har erfaring med denne, eventuelt alternativer? er åpen for det meste av forslag.
      I tillegg vurderer jeg å anskaffe en bukse mer anlagt for vinterturer på fjellski (Både korte og lange turer), selv om jeg egentlig er fornøyd med å bruke en gore-tex + ull om vinteren. Noen tanker/forslag angående dette?
      All hjelp og forslag settes pris på! 

• Av Golden123
      Hei
      jeg trenger ny turbukse, er det noen som har erfaring med Keb Regular buksen fra Fjellreven (for dame)?
      Trenger en som både tåler fuktighet og er slitesterk, samtidig som den er praktisk og behagelig å ha på.
      På forhånd, takk for alle svar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.