Gå til innhold
  • Bli medlem

Kuzmin præparering


Christian Grau

Anbefalte innlegg

Min kone skal køre birken i 17. Hun har kørt Vasa de sidste par år, hvor hun har fået fikset ski, med kuzmin teknikken ved løbet. Nu efterlyser/leder vi efter en shop i enten Oslo eller Lillehammer, som præparerer ski med hjælp af Kuxminteknikken. Kan I hjælpe? 

De bedste hilsener

Grau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en del skiløpere i Norge som har brukt Kuzmin teknikken men så vidt jeg vet er det ikke utbredt blant sportsbutikkene i Norge. I sverige tilbyr f.eks Skistart levering av ski ferdig preppet med Kuzmin. De som ofte har smøreservice ved Birken er Swix og de tilbyr ikke Kuzmin av naturlige grunner. Så er det som regel noen av spesialbutikkene som Oslo Sportslager, Bull Ski & kajakk og Milslukern i Oslo som har noe smøreservice under Birken. Meg bekjent driver ikke de med Kuzmin men du kan jo kontakte de å sjekke.

www.oslosportslager.no
www.milslukern.no
www.bull-ski-kajakk.no

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Landsem

Ingen butikker som vil ha noe med Kuzmin å gjøre (vil vel i så fall ligge an til et Kodak moment dersom det ble bevist at den er suveren på alt slags føre og hele skivoksindustrien gikk nedenom og hjem) , og spesielt ikke nå som det ser ut til å bli mindre salg av festevoks og mer staking. De som bruker det har kjøpt siklingen selv og lært seg hvordan den benyttes privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.